Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.04.2014 19:26 - Преди да започнем ни деляха светлинни години
Автор: booom Категория: Тя и той   
Прочетен: 1364 Коментари: 3 Гласове:
1



Баба ми казва,че човек трябва да се простира според чергата си.И въпреки,че чергите са някъде забутани и прашясват в мазето,долавям истинността на думите и. Не бях сигурна,дали можеш да се влюбиш в някого,когото никога не си виждал.Не бях сигурна,дали изобщо мога да се влюбвам,но да допуснем,че така и така вече се е случило.
Не го бях виждала.
Не знаех фамилното му име.
Не знаех на колко години е.
Все неща,които ако не знаеш,няма за какво да продължаваш напред.Да,ама не...Аз знаех друго и то ми тежеше много повече отколкото не знанието на изброеното.
Беше богат.
Аз не бях.
Точка.
Това се уви като сезал около врата ми и не ми позволяваше да възпроизвеждам пълноценен дихателен процес.С неговите пари можеше да има всяка меркантилна и разлигаване провинциална кокона.Можеше да си купи безброй Николети и и всякакви други силиконови копия на жени.Можеше да си плаща за секс,за отношение,та дори за любов.Знаех това от самото начало.Но с времето възелът се затягаше.Не можех да бъда с него.Не покривах дори изискването за чорапите му.Не можех и да му ги кажа тези неща,защото би било унизително,жалко и никакво.Коя бях аз ? Средностатистически типаж от западните квартали,който се разбива по клубове,в които даже няма вход.Преди да започнем ни деляха светлинни години.Не можех да понеса и съмненията,че съм с него,заради парите му.Парите му ли ме топлеха,докосваха и целуваха.Те ли ме караха да тръпна в екстаз и да утихвам на гърдите му ?
Но хората това не го разбираха.
Тяхната примитивна представа ги смаляваше до ръста на собствения им егоизъм.
Той нямаше да разбере в що за копнеж се бе превърнал.Нямаше да му се случи нещо непринудено,защото в идеалния му свят от ламинат,кожен салон и IPhone не можеше да има непланирани неща.
Аз бях точно това.
Непланиран сюжет.
Баба ми добре ми казваше за чергите.Дали пък да не слезна до мазето да ги намеря ?
 
 


Тагове:   име,   копнеж,   секс,   баба,   любов,   пари,   Нещо,   салон,   сюжет,   егоизмъм,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. rumyn - недей! покажи му на твоя човек какво ...
05.04.2014 09:28
недей! покажи му на твоя човек какво е бъде желан заради него самия. покажи му какво е да е обичан. научи го да приеме да бъде обичан. дай му това което никоя друга няма да му даде - любов. и наблюдавай как той ще оживее, в истинския смисъл ще оживее. ще се сблъскаш с безброй трудности! той ще изпитва страх, съмнения, недоверия, ще е объркан, ще е изплашен. но ако твоите чувства са истински към този човек - не се отказвай. бъди търпелива , давай му любов, за да разбере у себе си какво е това което получава. всеки се страхува от непознатото. дай му време да разбере себе си и теб. и винаги питай как се чувства той. докато не успее да определи чувството което усеща няма начин да е на ясно че го изпитва.
късмет!
цитирай
2. booom - Благодарско
05.04.2014 10:49
Вероятно е така,но наистина ''борбата трябва да е безмислостно жестока''....струва ли си ?
цитирай
3. rumyn - не знам мила ти трябва сама да пре...
05.04.2014 15:24
не знам мила ти трябва сама да прецениш!
много трудна задача. мога да кажа - мисията невъзможна!
ама нали съм си упорито магаре още не съм се отказала ( в подобна ситуация съм)
много се кефя когато, ако мисията невъзможна, почва да преминава в трудна задача. ако някой ден мине в рутина игра тогава ще му мисля. тогава битката с осъкатеното от многото разочорования същество ще е спечелена!тогава той ще е разбрал че може да бъде обичан заради това което е , а не заради какво може да ми купи.( тогава той няма да има нужда от мен, тогава той ще реши дали иска да има - нас (той и аз)
все се каня да кача една книга в компа си че е много поучителна. миналата седмица не си бях у дома че се наложи да набирам текста на ръка
/ алармена система с изтекъл срок на годност /
по прочети старите ми постове може и да ти помогнат....
аз вече съм на друго ниво, вече не се страхува от това което получава, страхува се от това което изпитва. сега му трябва време да разбере и себе си. :)
аз съм търпелива, защото имам чувства, макар че категорично казвам - няма да ти помогна да разбереш , правя точно обратното :)
надявам се да не ме прочете при теб :)
всъщност какво е значението? той е високо интелигентен мъж и със сигурност е на ясно какво правя когато правя или не правя нещо.:)
късмет! да обичаш е най прекрасното усещане! а да успея да направя тъка че друг да разбере какво е да е обичан, за мен ще е огромно удоволствие :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: booom
Категория: Забавление
Прочетен: 217611
Постинги: 115
Коментари: 26
Гласове: 99
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930