Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.10.2014 13:23 - Мъже :''специална селекция''-глупости,сополи,бонбони
Автор: booom Категория: Изкуство   
Прочетен: 1599 Коментари: 0 Гласове:
2



 Колекционирах си мъже.
По-скоро отношенията си с мъже.
Никога не излизах с двама еднакви по същност.
Перфекен подбор.Подобно на кутия шоколадови бонбони ""Специална селекция"".Е,да,ама не бяха толкова специални...
Първият беше син на предприемач.Следващия,на военен.Третия не го питах.
Спомням си онзи със сините на небе,очи.Едно мръсно синьо в мрака,в светлината и в мисълта.Зелените след тях също.Безизразни,незапомнящи се и объркващи целият ти установен ред.Не,че не ги помня де...та до днес.Имаше едни ръце,които обгръщаха така кръстта ми,че ребрата ми изпукваха,дъха ми спираше,а фрактурите по съзнанието ми не можеха да минат с месеци.Дневника ми,писан предимно нощем и то в пияно нощем,споделя за някакъв мъж,който случайно се влюбил в най-добрата си приятелка.Ама и аз взех,че се влюбих в тази небивалица.Логично е да не бъдем заедно,само дето си съсипахме приятелството с този секс.Въпреки,че не беше лош...ама по-добре да не се замислям.Онзи ден от една книга,изпадна една снимка,от едно лято,с една история.Приказки за 1001 нощ,ама с друга Шехерезада и друг шейх.Голямо ""Имало едно време"" беше.Любов,дето света не е и чувал,камо ли да види.Такава,дето ти блокира мозъка и си мислиш,че са ти го изрязали с ножица по пунктир,като ония,детските блокчета за апликация.Разболяме от щастие това влюбване.После не можах да се разболея пак така.Бях прекалено имунизирана....От него не успях да мина без антибиотик,който още си го пия,с опасност за здравето.Никога не ми звънеше.Никога не идваше до вкъщи.Никога не е бил изцяло.Обичах го безсмислено.Вървене срещу вятър.Полет без крила.Аз и той.
Не мога да подмина като знака ""Стоп"" на нашата улица,и онези по-добрите мъже,които просто си губеха ума по мен без ясна причина.Бяха ми интересни за опознаване.Палитра от персонажи без ясен произход и исторически набез,всестранно музикални и още по всестранно всеотдайни,вглъбени в идеята да бъдем заедно.Точно така-идеята ! Да подариш подарък за Коледа.Да напишеш писмо.Да пожелаеш ""Лека нощ"".Да  кажеш ""Обичам те"".Прекрасно.Но от идея аз не мога да живея.Тесногърдие.
Призавам си привързаността.Към приятелите ми от мъжки пол.Един-двама,с които секса би бил приказно възможен с всичките му форми на сливане.Вероятно последичен до края на 5-те или 10-те години вярна дружба,но какво пък,в реда на нещата би било да нямате никакви тайни,в това число и голите си тела.
Трудно комуникирах с онези,които не можеха да се справят с преодоляването на бившите си.Миналото си е минало,ама тяхното бъдеще щеше да мине с това  минало.То не бяха драми,то не бе сравняваме.Всъщност аз не бях неин или неин клонинг,вероятността да имам същия цвят коса или очи си обяснявам на факта,че пазарът е пълен с бои за коса и лещи,така,че всяка прилика с действителни лица е случайна.Приличаха ми на малки момченца,лутащи се в магазин за играчки,между Батман и Барби.И двете са с ""Б"",ама едното предопределя ориентация в по-късен период ( и то не винаги ).Рязко отказвах да се занимавам с психологически бившо обременени типове.Фааак ! (Fuck ).
Та такива ми ти отношения.Палитри,бонбони,сополи...Не знам.Или знаех по-добре от другите.
Колекционирах мъже...
Що за глупости !




Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: booom
Категория: Забавление
Прочетен: 216630
Постинги: 115
Коментари: 26
Гласове: 99
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031