Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.05.2014 13:43 - От мен си бяха тръгнали и той и мен...
Автор: booom Категория: Изкуство   
Прочетен: 1509 Коментари: 0 Гласове:
3



Бяхме приключили завинаги.И двамата.Той напусна мен.Аз напуснах него.А животът-душата ми.Сякаш бе излетяла на светофара,докато чаках да ме спре.Както всеки път.Да ме улови за малката ръка,да събере в шепи лицето ми и да ме целуне пред всички.Един път пред всички. Не в деветата стая от дългия коридор.
Не на последния етаж на блока.
Не в някоя тъмна улица.
Не,където няма да има утре.
Един път на кръстовището.Там,където всеки си поема по някакъв си завой и оставя следи от гуми или малки крачки.Там,където някой с някой прави избор.Там,където се слива моменът и споменът.Пред другите.Пред всички.
Обичах го.Осъзнавах го с всеки капиляр и жилка.Не,кръв-любов течеше по вените ми.Но горчива.Разредена от хилядите разочарования.От хилядите мълчаливи отговори.От хилядите страхове.Така и не казана.Така и не разбрана.Така и силна.И червена.Любов.
Бяхме приключили завинаги.
От мен си бяха тръгнали и той и мен...


Тагове:   път,   мен,   шепа,   душа,   живот,   страх,   сила,   Там,   любов,   друг,   двама,   избор,   ръка,


Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: booom
Категория: Забавление
Прочетен: 217268
Постинги: 115
Коментари: 26
Гласове: 99
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930