Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.12.2013 20:18 - Когато ти...
Автор: booom Категория: Изкуство   
Прочетен: 1065 Коментари: 0 Гласове:
1



 Когато не се обади 38 дни.
Когато не отговори на нито едно от 76-те съобщения в социалната мрежа.
Когато забрави за рождения ми ден.
Когато не можех да спя,защото тялото ме болеше от липсата му.
Когато работех денонощно,за да не мисля за него.
Когато смених адреса си,за да избягам от общите ни спомени.
Когато слушах единствено нашите песни.
Когато започнах да плача.
Когато ме напиваше чаша вино.
Когато времето не променяше нищо.
Когато изгубих желанието си да бъда.
Когато се разхождах,после тичах ,а накрая се свличах от безсилие.
Когато разбрах,че излизаш с друга.
Когато ви видях заедно.Когато усмивката ти не беше,заради моята.
Когато онази нощ се прибрах и изпаднах в безсъзнание.
Когато беше щастлив.
Когато вече знаех,че не мога да продължа без теб.
Когато ти го направи.
Когато ти писах всеки ден по едно писмо.
Когато никога не го изпратих.
Когато накрая се реших да ти кажа всичко.
Когато ме отблъсна.
Когато тя дойде.
Когато я прегърна.
Когато ме погледна сякаш не ме познаваш.
Когато изпепели близо четири години.
Когато загубих съзнание за втори път.
Когато осъзнах,че си ме забравил.
Когато осъзнах и аз,че не съм.
Когато не чух повече за теб.
Когато откъснаха парче от мен.
Когато няма да те има....



Тагове:   вино,   нощ,   писмо,   теб,   близо,   когато,   боли,   чаша,   нищо,   тя,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: booom
Категория: Забавление
Прочетен: 217511
Постинги: 115
Коментари: 26
Гласове: 99
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930