Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.06.2013 11:48 - Малката плътопродавачка
Автор: booom Категория: Изкуство   
Прочетен: 1237 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Не ! Няма да си разказваме приказки на Андерсен,нито такива от ""хиляда и една нощ"",въпреки,че пак ще си говорим за нощи.Нощи,отново толкова безсънни ,привличащи и измамни...
Не я познавах.Нито нея,нито приятелките и.Знаех,че живее в отсрещния блок.Знаех,и че израсна пред очите ми.На онази площадка със старите катерушки,на които и аз си играех.На онази пейка,на която преживях първата си целувка.На онзи бордюр,на който стоях с часове,когато бях най-нещастна.Изглеждаше добро хлапе,но било е за кратко.
Животът я грабна с коварството си и стотиците ""възможности"" за бързо забогатяване.Не я бях виждала четири месеца.Преди все се размотаваше из квартала-сега нищо.И така до вчера.Прибирах се от някъде,когато видях някаква нова кола на паркинга пред блока.Не беше от най-луксозните,но не беше и от най-евтините .( поне за квартал като този си беше направо елитна. ) Заинтригува ме.Съседки казаха ,че била на един заможен човек,който се сгодил за момиче от съседния блок.Интересът ми се изострил.По-късно го видях.Над петдесет,с ""бирен"" корем,неугледен и даже противен.След него крачеше тя.Да,тя ! Не беше на повече от 17,защото никой не беше споменал,че е имала бал скоро. Една детска наивност се прокрадваше, под прилежно ,сложения руж.Зад слънчевите очила,гледаха очи,пълни с тревожност.Осанката и събираше цялата пошлост на света.Беше грозно.Дори дрехите,купени от МОЛ-а не можеха да прикрият тази грозота отвътре.
И какъв годеж ?! Никакъв годеж нямаше.Имаше секс,пари и коли.Имаше продажба и покупка.Имаше бизнес.Бизнес на плът.А тя ли ? Тя не беше нищо повече от малката плътопродавачка на квартала.А може би и извън него ... ?



Тагове:   бал,   момиче,   плът,   секс,   бизнес,


Гласувай:
3


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: booom
Категория: Забавление
Прочетен: 216604
Постинги: 115
Коментари: 26
Гласове: 99
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031