Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2014 11:36 - ( Аплодисменти )
Автор: booom Категория: Тя и той   
Прочетен: 1031 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 11.05.2014 16:31


 Пред мен стоеше последната им снимка.Радост на бучки.Усмивки,изплували изпод проблемите.Фалш и искреност със сляти граници.Прегръдки от щастие.Целувки от любов... Беше ме победила в неравна битка.Беше останала с него,въпреки цялата му отдаденост към мен.Беше сляпа,наивна и унижавана,само за да го има.Беше преглъщала горчивия привкус на устните му с дъх на уиски от последната ни среща.Беше оправяла смачканите чаршафи от последната ни нощ заедно.Беше събирала обици от пода,мила червило от порцеланова чаша за кафе и прала ризи,миришещи на женски парфюм.Беше плакала,докато аз стенех.Беше бягала,докато аз го посрещах на вратата ми.Беше се сривала,до безсъзнание от безсилие.Беше му отдала най-хубавите си години.Беше лишила цялото си същество от емоции,трепети и удоволствия.След години щеше да съжалява,че беше изгубила толкова.Но след години вече нямаше да има значение.
Мислех я за наивна.После за глупава.После за глупава и наивна.Сега и се възхищавах.Толкова беше издържала напук на себе си,толкова безлична бе станала индивидуалността и,че бе достойна единствено за възхищение.
Нататък знаех.Щеше да бъде още дълго с него.Още дълги вечери.в които ще закъснява под предтекст,че са го задържали в работата.Още нощи,в които ще лъже,че има коорпоративно събрание,а всъщност ще спи някъде.Не у нас.Някъде.Още оправдания за драскотините по гърба.Още извинения,че не се е обадил четири дни.Още нелепи лъжи за изчистване на съвеста.Още много болезнено щеше да я боли.
Той щеше да става по-груб.Щяха да се появят други.Щяха нарочно да оставят коса по възглавницата и да си забравят бельото уж неволно под спалнята.Щяха да му пращат мръсни смс-и в 3"00 след полунощ и да го чакат пред входа.Щяха да оставят брутални белези по кожата му,за да може тя да ги види.Щяха да снимат еротични клипове,които после да разпращат.Щяха да я унищожат....
Отказвах да съм част от това повече...
Беше ме победила.
Аплодисменти....


 



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: booom
Категория: Забавление
Прочетен: 217457
Постинги: 115
Коментари: 26
Гласове: 99
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930