Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.04.2013 00:10 - Мечта 21
Автор: booom Категория: Тя и той   
Прочетен: 837 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 28.04.2013 23:19


Мечта - силно и непреодолимо желание, идеализирана цел и стремеж към щастие.Това е според тълковните речници,Уикипедия и други подобни източници.Според мен може да е много други неща.Ето ,например като бях на 5 исках да съм принцеса,но в случай,че ми похитят кралството,можех да стана и продавачка на зеленчуци.После исках да съм Барби,но като тръгнах на училище реших,че учителската професия много би прилягала на хлапе като мен.Исках да летя,да ми купят ново колело през лятото,без значение,че рожденият ми ден беше зимата и да се окажа тайната близначка на Дженифър Лопес ( без майтап ! ) .Tрудното беше с другите мечти.Като тази.Първоначално започна като акорд.

Като стон от акустична китара,който може да се запази,само ако има ехо,което да го повтори.Сякаш някой наивно дръпна една струна и се чу някакъв странен,необикновен звук,върху който дълго можеш да мислиш.Нарекох я ‘’мечта 21’’.Необичайно за име на мечта,нали ? Беше по скоро проект.Приличаше на онези по архитектура с дългите и криви линии,описващи някакъв си там обект.Не беше план.Плановете бяха за глупаците,мислещи,че всичко им принадлежи.Та нека се върна на ‘’мечта 21’’.Промъкваше се от време на време като кошмар или дълго спомнян си спомен.Проявяваше се в болка по копнеж или в тихо примирение привечер.Понякога избухваше.Буквално ! Хвърляше искри от запален ентусиазъм и не се побираше в тялото ми.Искаше да бъде отгледана.По детски.Искаше да бъде чута.Видяна.Оценена.

Беше проект за действие.За това, как не можех да оставям нещата за ‘’по натам’’.За това,как всичко се решаваше на момента или не се решаваше никога.За по-добрите промени.Онези,идващи без влиянието и натиска,а почувствани да се случат.За грешките-трябваше да са дълбоки,ударни и с големи щети.Иначе защо беше да ги има.За възможни и по-малко възможни цели.За вдъхновение,дошло от примигване и неправолинейна посока.За повече усмивки ,независещи от повод.За щурите хрумвания и рискове.

‘’Мечта 21’’ не трябваше да бъде подарък за Коледа,нито потупване по рамото,когато си си свършил правилно работата.Не трябваше да бъде желание.Не и просто това.Към нея трябваше да се връщам.Да я оставям и да я намирам.Към нея трябваше да се отнасям.Безразличието би я убило.Нея трябваше да я обичам.Почти колкото себе си.

 

 

 

И ето,откри се мечтата.И момичето с нея.Добре де,аз с нея ! Двадесет и един пъти.




Тагове:   мечта,   цел,   подарък,


Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: booom
Категория: Забавление
Прочетен: 217271
Постинги: 115
Коментари: 26
Гласове: 99
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930