Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.10.2015 19:18 - Стреляйте момчета, зад вас е България!
Автор: reader Категория: Новини   
Прочетен: 7723 Коментари: 21 Гласове:
21


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
  Костадин Костадинов   image

Вчера България беше нападната.

За пореден път.

За първи път обаче от началото на ислямското нашествие, което евроамериканските медии ни представят като "бежанска вълна", България отвърна. Трима български гранични полицаи пресрещнаха нахлула банда от 54 мъже, които им оказват съпротива, при която загива един от нападателите - неизвестен засега афганистанец.

Първите реакции са срамни.

Българският хелзинкски комитет обявява стрелбата за незаконна.

 Главният секретар на МВР мънка оправдателно на въпросите на журналистите. Една от първите новини след събитието е - полицаят не е задържан! Все едно е нормално да бъде задържан, за това че изпълнявайки служебния си дълг, е бранил себе си и страната си...

Един неизвестен досега еничарин, Борис Чеширков, който бил говорител на Върховния комисариат за бежанците към ООН, решително осъжда действията на българските граничари.

Междувременно, реакциите сред обикновените хора са диаметрално противоположни.

Подкрепата за нашите граничари е безрезервна, а погнусата от поведението на медиите и управляващите е пълна.

Към настоящия момент позицията на управляващите може да се определи като колеблива.

 България беше нападната, но нашите марионетки, известни още и като българско правителство, още се ослушват как да реагират. Чакат нещо. Факс от Брюксел, обаждане от Вашингтон, един бог знае какво.

Докато те чакат инструкции обаче, ние българите имаме да ви кажем нещо - отдавна беше време да се стреля срещу престъпниците, които преминават незаконно границата ни.

Всичко друго, освен медал за полицая, ще е предателство от ваша страна!

Отделно от това аз искам да кажа нещо на нашите граничари. Като българин, като баща на две малки българчета, като ефрейтор от някогашната българска войска - момчета, не се колебайте да стреляте! Стреляйте, за да ни защитите! Стреляйте, за да спим спокойно! Стреляйте, за да знае престъпната пасмина, нахлуваща у нас, какво я чака!

Стреляйте момчета, и не се колебайте - зад вас е България!




Гласувай:
26



1. reader - Мира
17.10.2015 19:26
Докато на власт не дойдат истински политици милеещи за България, същото важи и за Европа, и там има много безгръбначни, тази чума наречена бхк и подобните им ще си развяват незаконния байряк в страната ни. Техния бог шпорош е доказан масов убиец и затова всяка негова фирмичка трябва да бъде обявена за персона нон грата във всяка страна по света! По това отношение няма как да не се възхитя на Путин!
цитирай
2. reader - Николета
17.10.2015 19:32
Тъпи расисти и фашаги. Другия път нека бежанците са въоръжени и да дойдат в домовете ви да ви избият шибаняци такива.
цитирай
3. reader - До малоумната Николета
17.10.2015 19:34
Тъпа Николето, знаеш ли, че клетвите се връщат стократно? Знаеш ли, че "бежанците" могат да влезнат - въоръжени! - първо в твоя дом, нещастна кретенко? И може да няма кой да те защити (не че заслужаваш, безродна гнидо!)
цитирай
4. reader - @
17.10.2015 19:36
Има ли бежански поток?Има!Всички хора в него бежанци ли са?Не!Потокът движи ли се по пътя на най-малкото съпротивление? Определено-да!Гранични войски имат ли /по конституция/ задача да пазят границите на републиката и да бъдат първата бариера?Да!Ако граничар по време на наряд пропуска хора, за което няма изрична писмена заповед, подлежи ли на военен съд?Да! Да! Той не е психолог,не е педал от БХК, не е и продажен политик, ТОЙ Е ВОЕННОСЛУЖЕЩ ОТ ГРАНИЧНИ ВОЙСКИ!Е,за чий к-р тогава този човек трябва да лежи в затвора?
цитирай
5. reader - Мери
17.10.2015 19:38
Подкрепям действията на граничаря Хамбарлиев. Подкрепям автора на статията Костадин Костадинов. Подкрепям и коментара на @ Ако продължаваме да се огъваме пред безродниците в политиката, в медиите и в ЕС, губим България. А загубим ли България - ГУБИМ ВСИЧКО!
цитирай
6. reader - Гост
17.10.2015 19:50
Офф..Костадинов, ходи се снимай с табелка! Какво е това заглавие? ДА - аз мисля, че полицаят си е свършил работата и ДА, аз вярвам, че неговото поведение е било възможно най-адекватното за ситуацията, която се е създала, но няма да се РАДВАМ, по този повод. Съчувствам му, съчувствам и на двамата за съдбата им - единият, че най-вероятно е бил принуден от обстоятелствата да стане престъпник и на другия, че е бил принуден от обстоятелствата да убие човек. Какво сте ми се развикали "Браво!" - това да не е състезание или спорт някакъв? Да се убиват хора, никога и при никакви обстоятелства не е желателно и поощрително. За съжаление понякога е неизбежно. Да благодарим на човекът, а пък и на другите с него, че са изпълнили дълга си и да насърчим по този начин и колегите му да си вършат работата - ДА! Но НЕ, да казваме "Отдавна беше време някой да стреля по престъпниците!" или пък да викаме "Стреляйте момчета", сякаш сме някакви кръвожадни получовеци...Нито ти си граничен полицай, че да казваш кой е трябвало да стреля и кога, нито си съдник, че да определяш кой е престъпник. И понеже всеки полицай знае и разбира, че не е съдник, точно затова се въздържат да стрелят, освен ако не се налага наистина..Изобщо не мога да разбера, що за патриотизъм е да поставяш под съмнение професионализма на хората от твоят народ - ако наистина смяташ, че това е единственият полицай, който си е свършил работата, само защото е единственият, който е убил мигрант, значи се съмняваш във всички други - за какъв патриотизъм говорим тогава? Кой народ обичаме? В кой народ вярваме? В някаква сбирщина от малоумни и бездарни подлоги, от които само 1 кардиохирург, 1 учител по физика и 1 единствен граничен полицай си вършат професионално работата?? Народ, в който професионалистите се броят на пръсти, а масата са зомбирани и корумпирани властоугодници и лентяй? За такива ли ги мислиш ти твоите сънародници? Е..това не е отношението на един патриот към неговия народ!
цитирай
7. reader - Змей Горянин
17.10.2015 19:52
Костадине, поздрави за мъжката позиция! Човекът си бил на служба и е защитавал националната ни сигурност. Да кажем на човечето от Комисариатчето и ЕВРОПЕЙСКАТА сигурност. Но аз мисля че журналистите злоупотребиха с информацията и изложиха на опасност не само Вълкан и колегите му но и близките му - жена му, децата му, родителите му като вече всички знаем включително имената на тези невинни хора. Ако някое лудо копеле джихадист реши да си отмъщава кое журналистическо изчадие, което не зачита неприкосновеността на личния живот трябва да се пържи в ада? Моля те Костадине - лично, направете с Ангел Джамбазки каквото е нужно и възможно за защитата на тези хора. Дела трябват и то бързи, а не думи. На думи псевдозащитниците на човешките права вече им се наслушахме. Поздрав от хвърчащите хора.
цитирай
8. reader - полковник
17.10.2015 20:14
ПОСЕРКО ЧЕШИРКОВ НЕКА РАЗКАЖЕ НА ВИСОК ГЛАС, БАВНО И БЕЗ ЗАПЪВАНЕ КАК ДОДРАПА ДО ТАЗ СИНЕКУРИЯ. СЛЕД ТОВА - НЕКА КАЖЕ КОЛКО ПОЛУЧАВА И КАКВИ ТОЧНО СА МУ ЗАДЪЛЖЕНИЯТА. И НАЙ ПОСЛЕ, НЕКА ВИДИ КАКВО КАЗВАТ ЗАКОНИТЕ, МЕЖДУНАРОДНИТЕ КОНВЕНЦИИ, РАЗЛИКАТА МЕЖДУ БЕЖАНЦИ, НАШЕСТВЕНИЦИ, "МИГРАНТИ" ИНФИЛТРАНТИ! НО!!! НЕКА ПЪРВО КАЖЕ КАК СЕ НАСОСА НА ТУЙ МЕСТЕНЦЕ! НЕКА РАЗКАЖЕ, ПОСЕРКОТО, ХАЙДЕ, ЦЕЛИТЕ СМЕ В СЛУХ. МАКАР, ЧЕ ЗНАЕМ КАК СТАНА РАБОТАТА!
цитирай
9. reader - Българин
17.10.2015 20:16
Чеширков ли си,Посерков ли си няма никакво значение.От вашите езици с които лижете еврейските задници и интереси сме на тоя хал ние БЪЛГАРИТЕ.Ех че го няма Хан Крум да ви отреже крадливите ръчички и лъжливите езичета........
цитирай
10. reader - Гост
17.10.2015 20:18
Нелегално преминаване на граница за да търсиш икономическа изгода е престъпление!
Хора които минават през няколко държави за да си изберат по-хубавото не търсят убежище, а са икономически имигранти. Убежище се търси в съседна на война страна.
цитирай
11. reader - Т.Вражалова - ООН: Преминаването на граница, за да търсиш убежище, не е престъпление
17.10.2015 20:24
До Борис Чеширков

Преминаване на границите с добри намерения става през КПП. Когато това става нощем и по този начин е незаконно. Вие като говорител на Агенцията на ООН за бежанците в България изразявате отношението на хората в нея. Държавната агенция за бежанците при Министерския съвет е юридическо лице на бюджетна издръжка със седалище София и с териториални поделения в страната. Общата численост на персонала на агенцията е 303 щатни бройки. Та питам вие чии интереси защитавате - на бълг.граждани които ви плащат,на държавата ни или на някои други? Това си е чисто лицемерие и безпардонна демагогия. И си мисля, че в тези времена вашето място е на границата в помощ на нашите граничари и спазвайки нашето законодателство в помощ на т.н.бежанци. А не да демагогствате пред медийте.
цитирай
12. reader - ?
17.10.2015 20:37
А преминаването на граница през ГОРАТА,в тъмната част на денонощието, БЕЗ документи за самоличност от организирана група млади мъже, какво е според тоя плужек???
цитирай
13. reader - ООН: Преминаването на граница, за да търсиш убежище, не е престъпление
17.10.2015 20:40
Но нападението над служител на реда е.
цитирай
14. alhimik1 - Има ли бежански поток?Има!Всички ...
18.10.2015 07:33
reader написа:
Има ли бежански поток?Има!Всички хора в него бежанци ли са?Не!Потокът движи ли се по пътя на най-малкото съпротивление? Определено-да!Гранични войски имат ли /по конституция/ задача да пазят границите на републиката и да бъдат първата бариера?Да!Ако граничар по време на наряд пропуска хора, за което няма изрична писмена заповед, подлежи ли на военен съд?Да! Да! Той не е психолог,не е педал от БХК, не е и продажен политик, ТОЙ Е ВОЕННОСЛУЖЕЩ ОТ ГРАНИЧНИ ВОЙСКИ!Е,за чий к-р тогава този човек трябва да лежи в затвора?

Съпричастен, граничарят...не полицаят, както лаят някои медии...Е изпълнил дълга си...към Родината!!! другите да го духат...става дума за троловете, така наречените пидираси ахах
цитирай
15. alhimik1 - Брат ми, поздравявам те...вметнах нещо между редовете на наш приятел...
18.10.2015 07:35
Мамка им на тези, които написаха сценария за бежанската вълна...
цитирай
16. ganini - Стреляйте момчета!
18.10.2015 10:41
Момчетата стреляха 45 години, само че по българи, които се спасяваха от комунистическия рай...
цитирай
17. rosiela - Браво на граничарите
18.10.2015 13:04
Хайде,отпуснете това юмруче за гласуване нагоре,положителнонеса гласувалисамо 13 души,нещо на мен ми е блокирано.
цитирай
18. josarian - Поздрави за поста - напълно споделям!
18.10.2015 13:57
ganini написа:
Момчетата стреляха 45 години, само че по българи, които се спасяваха от комунистическия рай...

цитирай
19. josarian - Да кажа и аз нещо по повод на стрелбата.
18.10.2015 14:05
Първо - граничните полицаи нямат парво да срелят, ако срещу тях няма оръжие. Ясно е, че е било тъмно и страшно и неясно - кой е бил пред тях, с оръжие ли е или не. Затова граничарят правилно е стрелял във въздуха, но за зла участ рикошет е убил афганистанеца. Сега единият е мъртъв а другият трябва да доказва цял живот, че не е убил човек. Престанете да насъсквате хора да стрелят срещу хора - това е тъпанарщина. Неможе просто така граничен полицай да стреля срещу хора - може да има бебета, може да е някой безобиден луд, да е пиян. Това не означава, че трябва са един откос да реши проблема. Така се правеше едно време на границата на комунистическа България - куршум за напускащите страната. Защото нямаше влизащи - никой не желаеше да влица в комунистическия рай, всеки искаше да бяга. Та, докато се опитвате да насъсквате български полицаи да стрелят и избиват хора, се замислете, ако на вас някога се наложи да спасявате живота си и да бягате през девет планини в десета и някой ви разстреля ей така, от шубе или от това, че е бил насъскван от такива тъпи парчета като вас, как ще се чувствате? Ще се чувствате мъртви. А такива говеда като вас, ще ви скачат на гробаи ще кичат цветя и медали на ревера на убиеца. Затова са законите - писани и неписани - кога и при какви обстоятелства трябва да се употребява оръжие.
цитирай
20. leonleonovpom2 - Едно време разстрелваха на гран...
18.10.2015 16:02
Едно време разстрелваха на границата още , който искада я мине незаконно
Сега цял партизански отряд до Средец, на 25 километра от Бургас
И какви са тези бежанци, млади, добре облечени Един казва ,че платил 1000 да влезе в България?!
На кого плаща, какъв е този на когото плаща ?! Той е за разстрел и такива като него предатели за пари!
Откъде тези бедстващи в кавички разполагат с такива пари, така щедро да ги раздават
Ами с 1000 евро в Афганистан той ще живее добре цяла година
Нещо много мръсно има в тази работа
Поздрави за материала!

Познавах лично чичото на Хамбарлиев- полковник Хамбарлиев Явно и племенникът му е възпитан на патриотизъм

Приятен ден!
цитирай
21. pando - Браво на момчето
18.10.2015 19:35
Незаконни са националните предатели,които са финансирани отвън...От разните там комитетчета,"приятели"на България , "борци"за сексуална свобода ит.н.които имат за цел създаване на пета колона,с крайна цел обезличаване и ликвидиране на България.
От такива като тях,България не е държава,а територия.
Според тях,граничарите трябва да се въоръжат със водни пистолети и прашки...
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: reader
Категория: Новини
Прочетен: 4094536
Постинги: 2594
Коментари: 2696
Гласове: 2012
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930