Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2014 12:32 - За 5 минути време
Автор: booom Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1458 Коментари: 0 Гласове:
2



 Искам само 5 минути... Ще ти дам в замяна целия си остатъчен живот.Ще ти го дам обзаведен.С мечти,цели и куп гениални проекти.Чист,идеален,непромукаем и устойчив на всякакви климатични и житейски течения и промени.На хубаво място е.Комуникативно.Няма да ти става студено,нито ще ти духа през прозореца.Вземи го.Давам ти го срещу 5 минути.
Точно за толкова искам да ме обичаш.Така както аз те обичам от години.Със същата пламенност в очите.Със същата страст в устните.Със същите недоизказани желания.С всички премълчани ""Обичам те"".С ""да"" и ""не"".С целия ти свят.
Искам да ме прегърнеш за последно.Искам тялото ти да се долепи до моето и да имам усещането,че ще живея вечно чрез тази прегръдка.Искам дъха ти да се чува в ухото ми,дори и да мълчиш.Искам пръстите ми да рисуват с акварели по врата ти и да оставят там своя невинен отпечатък.Искам да повярвам,че има безсмъртие.Искам да влееш във вените ми пулс.Искам да запалиш тихичка,нежна искра в душата ми.Искам да бъдем накрая от вселени.Да няма никой друг.Само аз,ти и това,което няма да го има повече.
300 секунди.В които всичко ще има смисъл.В които няма да има ""утре"".В които няма да има обещания.В които ще има живот.Любов.В които ще ме има мен до теб.
Искам само 5 минути...
За да знам,че съм живяла.За теб.



Тагове:   мъж,   минута,   жена,   теб,   Свят,   страст,   устни,   време,   любов,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: booom
Категория: Забавление
Прочетен: 216614
Постинги: 115
Коментари: 26
Гласове: 99
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031