Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
11.02.2014 19:08 - Една жена на 40
Автор: booom Категория: Изкуство   
Прочетен: 1521 Коментари: 0 Гласове:
1

Последна промяна: 11.02.2014 19:19


 Времето минава.Така или иначе. Сякаш бе вчера,когато майка ми отпразнува 22-рия си рожден ден.Всъщност не го помня,признавам.Но е била почти колкото мен-има ,няма ден.Имала е четири годишно хлапе и големи мечти за живота си.Била е отговорна,смела и неподвластна на външни влияния.Като сега.Само,че сега отпразнува 40-тия си рожден ден...
Жените се страхуват от старостта.Майка ми-не.Тя знае,че това е зрялост,естественият ход на живота ,в който няма място за лигави момиченца.Знае,че на тази възраст си си самодостотачен и че все още най-хубавото ти предстои.Знае,че опитът гради характерите на децата.Знае,че любовта не е само рози и балони,а и тяхната подръжка и,че бракът често не е романса,който ни пресъздават в гражданското.Знае,че цената на някой неща е неплатима и въпреки това,човек не трябва да се отказва от това да спестява за тях.Знае,че щастието е ръчно изработените подаръци и залезите над Витоша,които се виждат от прозореца в хола.Знае,че всички грешат,но не всички заслужат да платят за грешките си.Знае,че мъжете разпердушинват живота на жените,но това не спира вторите да се откажат от първите.Знае,че големите децата са хубавата част от това да се омъжиш млада.Знае,че истинските приятели са тези,които са сменили много приятелски компании,оставяйки верни на себе си.Знае,че любовните връзки се превръщат в любовни въжета,ако не спреш да обичаш навреме.Знае,че пороците спасяват трудния момент и,че няма нищо ненормално в пушенето и пиенето на уиски.Знае,че числата от тотото съвсем не са толкова познаваеми,колкото изглеждат.Знае,че за някой хора,прошката е лукс,който няма смисъл да имат.Знае,че да си човешко същество е преди всичко душата ти да бъде обитаема.Знае,че талантът е по-скоро нашата воля да бъдем успешни.Знае,че хубавото време е предпоставка да се усмихваме повече,а лошото - да се усмихваме още повече.Знае,че рожденните дни са още един прекрасен повод да бъдем благодарни,затова,че сме живи.Знае,че няма такова понятие като ""много шоколад"",когато си прекалено щастлив или нещастен.Знае,че независимо провалът или успехът,никога не трябва да се предаваме...
Майка ми е една жена на 40,знаеща всичко това и имаща да учи още много.Аз съм нейно продължение,независимо от това дали съм най-доброто.Майка ми е и още много неща,незавимо от възрастта.Но за това,може би друг път ще разкажа.Сега отивам да я поздравя !

 



Гласувай:
1


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: booom
Категория: Забавление
Прочетен: 217646
Постинги: 115
Коментари: 26
Гласове: 99
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930