Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.01.2014 22:46 - Аз.Face-букчийката ( из дневниците на едно тагване )
Автор: booom Категория: Изкуство   
Прочетен: 1373 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 11.01.2014 11:16



Всяка прилика с действителни лица и събития е случайна.

Събуждам се от алармата  на новия ми Iphone .Стреснато отварям снощни очи и се опитвам да нацеля кода за отключване на дисплея.След една нервна минута вече съм успяла и спокойно се излежавам.Потъвам в мисли.Някъде между съня и реалността съм,когато се сещам,че снощи,преди да заспя,му писах във Face.
О,луда ли съм ?!
Грабвам телефона от нощното шкафче и влизам веднага.Пак едва целя pass-a и meila.Кретеняк ! А го е прочел...
Време е да стана.В банята съм.Без грим и със остатъци от спирала,но може да се получи добра снимка в огледалото.Решавам да пробвам,преди да съм се разсънила напълно.От 26 снимки,едва 20 мога да си кача в социалната мрежа.Ебаси !!! Идва ред на закуската.Страшно ми се яде сандвич,но не мога да си кача някав прост сандвич.Мюслито е по...тузарско ? Да...и плодова салата.Как да си кръстя фотоса ? ""Здравословно..."" или ""Тъпча си се..."".Оф,заеби-няма да я качвам.Свалям гардероба,защото пак няма какво да облека.От четири чекмеджета няма нищо подходящо.А,сетих се за една блузка на една приятелка от един купон,ама да не стане една после....Абе няма к"фо толко да стане.Обличам я.Излизам от нас.Тагвам се,че съм излязла,за да не си помислят 1020 ми приятели,че съм мързел и си кисна пред телевизора.""Време е за лекции"".Как звучи ? Интелигентно е май,което е чудесно.Скучно е в аулата.Ще си попиша с муцето на лично.Тая па не е онлайн,Е,как може...а уж е с mobile net.Явно ще слушам тези простотии.След 45 минути криворазбрани мисли,предлагам на колегите да ходим на кафе.Ууу капучино !!! Ще си го снимам,а и късметчето - ""Не е готино да си важен,важното е да си готин"".Е много ясно  ! Ама то накъде повече.Мишето иска да се снимаме.Да,да,да и дано я  качи ! Пак лекции.Ще поиграя във фермата малко.Позанемарила съм я.А ново съобщение.Нетърпеливо натискам дисплея с изкуствено удължен нокът.
ОПА ! 
""Що си с мойта блуза,ма !Нали каза,че не знаеш къде е,Тъпа кифла.""
Лили е.Снимах се с блузата и в кафето,а забравих,че съм нея.Как не се сетих ! И к"фо иска сега.Що така ми говори.Това е само няква блуза на Долче.Кифла,
Прибирам се.Ще си сготвя.Пиша пост : ""Паля кухнята """ Сънената ми снимка има 35 лайка.Лелеле ! Снимам готовата вечеря,но само от едната страна,защото от другата загоря.Докато се наслаждавам на храната получавам покана за приятелство.Я къв е тоя ! Готин е.От София .Има ланец на врата и мускули.Има и кола.И слуша Преслава.Ще му пиша.
""Как си ? ""
""Сладка си "" ?
Каза,че съм сладка.Това дебела ли значи ? Не,едва ли...
""Искаш ли да се видим ?""
""Може...""
Многоточие.Сигурно това вече значи нещо.
О...забравих да си нахраня котката.Чакай,ще отида да си сложа консерва.А...тоя вече не е на линия.Е...
Момичетата ме чакат за дискотека.Тази нощ ще ловуваме.Ще се снимам пред огледалото с роклята от Илиенци за 35лв.Много добре стои.55 снимки този път.Устните ми са жИстоки ! И гланца е просто невероятен.В еуфория съм.Дали да не си го постна ?!
Вече сме в Студентски.Туко що слезнахме от 280,където всички ни гледаха.Еми ще ни гледат.То не са токчета,преси за коса,изкуствени нокти,лещи и лъскави чанти с пайети.Красиви сме с моите муцета ! Най-после сме в диското.Ще ни тагна.О не...батерията ми пада...продължава да пада...не !!!! Изключи.Някой има ли зарядно ? ""Зарядно "" направо крещя,а всички ми се присмиват,Какви са тези хора бе-асоциални.Ами сега как ще се отбележа...Всичко се прецака.Скапа ми се вечерта.Да стоя на сапарето безнетна.Не беше честно.
По-добре да се прибера. То няма смисъл.Хващам първото такси.
""До нас"" му казвам на бакшиша.""И по -бързо,че гаджето ми ме чака в Face"".
Поглежда  ме странно из рамо.Какво разбира той от социални мрежи...






Гласувай:
0


Вълнообразно


Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: booom
Категория: Забавление
Прочетен: 216665
Постинги: 115
Коментари: 26
Гласове: 99
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031