Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.10.2013 18:19 - Някои.Никой.Точка...
Автор: booom Категория: Изкуство   
Прочетен: 1083 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Много бяха идвали.
И си бяха отивали със скоростта на невъзвратимото минало.
Някои успяха да ме докоснат отвътре,други дори не одраскаха мисълта ми.Имаше луди с идеи,които можеха да променят светове..Имаше аутсайдери,неспособни да съществуват по единично.Имаше изгубени сред другите.Имаше самотни до загуба на чувство.Имаше властни,чиято дързост самоунищожаваше.Имаше безсмилено създадени,разколебани в целите си.Имаше забравени от археологията,yбедени в съвършенството си.
Някои нарисуваха картини по тялото ми с пръсти.Едни по-прекрасни от други,но с непродаваема стойност.Просто едни бяха по художници от други.По-незабравими,по-изключителни.
Те оставиха следа.
Някои ме разрушиха до основи.Не беше гранат или динамит.Нито тротил или друго взривно съединение,но беше съединение.Експлозия.Свършвах на някой тротоар и празна спирка.Така разбиха в мен,че рядко си струваше да започна отначало.
Те не оставиха нищо.
Някои гравираха името си върху пулса ми.Накараха ме да ги обичам до дезориентация и дори не ми оставяха навигация,за да се върна.Отнемаха ми и ми даваха едновременно.Събуждаха сетивата ми от плюс до минус безкрайност.
Те ми дадоха живот.
Някои минаха от другата страна.Връзки базирани на еднопосочен билет към някоя хотелска стая.Страст без повод.Отговори без въпроси.Нищо в нищото.
Те оставиха интереса.
Някой бяха станали на дума.Говориш,слушаш и се учиш.Ти има какво да им кажеш.Те имат какво да ти кажат.Изречения наоколо.Без заглавие.
Те оставиха опита.
Много бяха идвали.
* * *
Никой не остана....




Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: booom
Категория: Забавление
Прочетен: 217474
Постинги: 115
Коментари: 26
Гласове: 99
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930