Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.07.2013 16:49 - Възбуждаше ме нощното рисуване
Автор: booom Категория: Изкуство   
Прочетен: 2068 Коментари: 0 Гласове:
-1

Последна промяна: 18.07.2013 05:26


Събуждаше в мен първична сексуалност.
Прекрачвайки,прага на офиса му,вече го желаех.
Не беше нужно да ме поглежда,нито да ми говори-вече нетърпеливо разкопчавах копчетата на дънките си и набързо развързвах връзките на обувките си.Очите ми срещнаха неговите,които щяха да свалят  ризата ми,но той бе по-бърз.Пода приличаше на бойно поле.Бельото ми се късаше под напора на страстта.Палава лека усмивка се прокрадна по лицето ми,а той сякаш знаеше смисъла и.Занесе ме до първото бюро,притискайки крехкото ми голо тяло в неговото.Впи внезапно устните си в моите,след което ме блъсна на дървения плот.Прехапах устни.Миг.Два.Стенание.Усещах го в себе си.Беше стиснал здраво китките ми в силните си ръце.Подчиняваше ме.Но нека ! Даваше ми и ми отнемаше.Беше ме превърнал в обезумяло нищо.Ухапах го сласно по врата,а това увеличи такта му в мен.Бяхме и не бяхме цяло.Отраженията от уличните лампи нагло си играеха върху телата ни.Възбуждаше ме нощното рисуване .Неусетно се оказах с гръб към него,а дланите ми подпираха стената,която до преди малко се наслаждаваше на грехопадащи картини.Събра косата ми в едната си ръка,а с другата заигра по кожата ми.Дръпна ме леко,докато...Мразех го.Мразех как изгаря всяка клетка от съществото ми.Как ме правеше своя в средата на нощта,а после щеше да го направи и през деня .Мразех шепотите му в ухото ми,докато ме докарва до тих оргазъм.Тих ?! Не,не тих ! Всичко друго ,но не и тих.Той не го можеше.Езикът му се заплъзга по гърба ми ,когато дръзко ме обърна с лице към него и още по-дръзко ме подчини отново.Една стена,два чифта преплитащи се ръце,нощни светлини и очи събиращи несъбираемото.Гледаше ме,свършвайки.Топла вълна премина отдолу нагоре по цялата мен и замая главата ми.Исках да го попитам къде сме,но всичко,което повтори ехото ми беше ""Ах..."".Една въздишка.Прегърна ме.Целуна задъхано лицето ми,след което притвори клепачи.Сега той беше подчинен.В онези мигове,нещо се бе сляло.Не любов.Страст.
-""Искаш ли нещо за пиене ?""-отекна някаде в съзнанието ми.Стресна ме.Погледнах го.Погледнах себе си.Бях на прага и бяха минали не повече от пет минути,откакто дойдохме.
-""Замисли се""-отново чух гласът му,лаконично да отбелзва.
Не...не беше просто замисъл.Много по-дълбоко бе.Стон.Шепот.Оргазъм...




Гласувай:
1


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: booom
Категория: Забавление
Прочетен: 217705
Постинги: 115
Коментари: 26
Гласове: 99
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930