Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.05.2013 19:29 - В онези мигове бях гола...
Автор: booom Категория: Изкуство   
Прочетен: 2066 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 31.05.2013 23:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Имаше хора,които те докосваха отвътре.Отвъд теб и отвъд тях самите.Странно е.Нямаше значение цветът на очите,походката,името или това дали се познавате от една,две или десет години...Нямаше значение къде ще се срещнете-на улицата,в метрото,в кварталното кафене или в книжарницата.Нищо.
Имаше нещо друго в тези срещи,обаче.Чувство.Чувство,което не можеше да бъде определено,защото не беше ""хванато"".Липсваше му диагноза.Сякаш се бе появило ей така и не искаше да те напусне.Преследвахте се подобно на домино и все не се достигахте.
Имах щастието да познавам такъв човек.Жив по всякакъв начин.В емоциите си,в усмивките си,в излъчването си.Виждах го и знаех,че мога да бъда пред него всякаква и всичките ми лица ще бъдат мои.Знаех,че сваля маските ми без да се усетя,а после дълго ме гледа.В онези мигове бях гола.Не,копчетата на ризата си ми стояха както обикновенно,дънките и те.Бях гола отвътре.Абсурдно е,нали ?!
Не бе най-добрият ми приятел,нито човекът,предизвикващ пърхащи пеперуди навсякъде.И аз не знам кой беше вече.Може би просто познат или стар съученик.Не ! Познатите не те караха да чувстваш.Те не разсъбличаха емоциите ти и не те караха да се разплакваш пред тях с най-искрените си сълзи,защото усещаш липса.Нямаше как той да е просто познат.Беше друг тип.От онези хора,които те пленяваха за дълго.
Все още търся причината,търся мястото им вътре,но не го откривам.Като стара кутия от сладки в скрина.Като стара пощенска марка в албум на колекционер.Като ценен спомен и като копнеж.Копнеж,да искаш да бъдеш с тях без значение формата на отношенията ви.Просто искаш те да бъдат до теб.По възможност - винаги !



Тагове:   човек,   чувство,   липса,   сълза,   гол,


Гласувай:
2


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: booom
Категория: Забавление
Прочетен: 216638
Постинги: 115
Коментари: 26
Гласове: 99
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031